- 13.11.2025
W najnowszym wydaniu portalu Rynek Zdrowia ukazał się artykuł poświęcony wyzwaniom branży medycyny estetycznej w kontekście obowiązujących przepisów dotyczących reklamy wyrobów medycznych.
W publikacji swoje opinie i doświadczenia przedstawiają przedstawiciele sektora medtech oraz członkowie OPPM Technomed:
Ewa Warmińska-Friberg – członkini Zarządu OPPM Technomed,
Agnieszka Grzegorczyk – członkini Komisji Etyki i Reklamy,
Artur Pindel – członek Rady Naukowej Technomed.
Artykuł porusza kluczowe kwestie związane z wpływem obecnych regulacji na rozwój rynku, wskazuje wyzwania, przed jakimi stoją firmy, oraz podkreśla potrzebę wypracowania równowagi między bezpieczeństwem pacjentów a swobodą informacyjną w branży wyrobów medycznych.
Zachęcamy do lektury pełnego tekstu:
„Zakaz, który boli – jak ograniczenia w reklamie wyrobów medycznych duszą rozwój medycyny estetycznej”