W dniu 2 grudnia 2020r. odbędą się praktyczne warsztaty dotyczące reklamy wyrobów medycznych w odniesieniu do nowej projektowanej ustawy.
Warsztaty poprowadzą Pan Mecenas Grzegorz Mączyński oraz Pan Dyrektor Jan Szulc z URPiL.
Program warsztatów:
- Aktualne prace legislacyjne nad projektowaną ustawą o wyrobach medycznych i harmonogram wejścia w życie regulacji dotyczących reklamy;
- Praktyczne porównanie aktualnie obowiązujących rozwiązań i tych projektowanych w zakresie reklamy wyrobów medycznych (pojęcie, zakres stosowania, podmioty uprawnione do prowadzenia reklamy);
- Reklama do publicznej wiadomości:
- Kwestia wizerunku osób wykonujących zawód medyczne w reklamie – aktualne rozwiązania przedstawiane na praktycznych przykładach a konsekwencje po wejściu w życie projektowanej ustawy
- „Influencerzy" i opinie użytkowników na temat wyrobów medycznych jako reklama oraz przekazywanie produktów na „próbę"
- Ostrzeżenia i informacje obligatoryjne w reklamie – co się zmieni w praktyce dla podmiotów prowadzących reklamę
- Reklama kierowana do profesjonalistów:
- Przekazywane materiały, kwestia sformułowań i danych naukowych oraz literatury używanych w reklamie do profesjonalistów – praktyczne przykłady i odniesienie ich do planowanych regulacji
- Prezentowanie wyrobów medycznych podczas spotkań
- Odwiedzanie osób wykonujących zawód medyczny w celu promocji wyrobów – co się zmieni po wejściu w życie nowych regulacji
- Sponsorowanie targów, wystaw, pokazów i prezentowanie wyrobów medycznych w ich trakcie – praktyczne, aktualne przykłady a zmiany po wejściu w życie projektowanych regulacji
- Podsumowanie i dyskusja.
Zachęcamy do uczestnictwa. Zapisyw zakładce szkolenia.